اینوتوکن

توکن اکوسیستم نوآوری

تحلیل اینگیجمنت شبکه های اجتماعی

از طریق سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی ، اینگیجمنت خود را تحلیل کنید

از طریق سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی ، اینگیجمنت خود را تحلیل کنید

 

در حالی که پلتفرم های شبکه های اجتماعی اغلب نوعی ابزار نظارت را به صورت خودکار ارائه می‌دهند، بدون کمک گرفتن، داشتن یک تصویر کامل از افرادی که با محتوای شما درگیر می‌شوند، دشوار است.

خوشبختانه با استفاده از سرویس های مدیریت شبکه های اجتماعی، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را برای پیگیری افرادی که با محتوای شما درگیر هستند را دریافت کنید. این سرویس ها به شما امکان می‌دهد در طولانی مدت استراتژی بهتری داشته باشید، زیرا می‌دانید چه عواملی روی اینگیجمنت شما اثر داد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 3 تير 1400ساعت 21:56  توسط شیما اصغری  بازدید 259

چگونه شروع به سرمایه گذاری کنم؟

چگونه شروع به سرمایه گذاری کنم؟

شروع کار با سرمایه گذاری نسبتاً ساده است و نیازی به داشتن یک تن پول نقد ‌نیست. اما در هنگام شروع کدام سرمایه گذاری برای ما مناسب است؟

• اگر در هنگام شروع، اندکی پول برای راه‌اندازی حساب دارید اما خودتان توانایی مسئولیت پذیری برای نوع سرمایه گذاری را ندارید، از کمک یک مشاور اتوماتیک استفاده کنید. این مشاورها سیستم عامل‌های خودکار سرمایه گذاری هستند که به شما در سرمایه گذاری اوراق بهادار  به صورت متنوع، متناسب با میزان تحمل ریسک و نیز اهداف مالی که دارید، کمک می‌کند.

• اگر ترجیح می دهید تحقیقات عملی و انتخاب سرمایه گذاری های فردی را خودتان انجام دهید، ممکن است ترجیح دهید یک حساب کارگزاری آنلاین باز کنید و و شروع به انجام این کار کنید. اگر مبتدی هستید، تنوع سازی آسان صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک و ETF را بخاطر بسپارید.

• اگر یک روش عملی را به سرمایه گذاری ترجیح می‌دهید، با کمک گرفتن از یک متخصص یا یک مشاور مالی که با سرمایه گذاران جدید کار می‌کند، شروع کنید. از طریق یک مشاور مالی می‌توانید با یک متخصص معتمد که اهداف شما را می‌فهمد، ارتباط برقرار کنید و سرمایه گذاری‌های خود را به مرور زمان انتخاب و مدیریت کنید.

صرف نظر از نحوه انتخاب سرمایه گذاری، به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری یک کار طولانی مدت است و با سرمایه گذاری مداوم در طول زمان، بیشترین سود را خواهید برد. این بدان معناست که چه بازارهای صعودی و چه نزولی، باید از استراتژی سرمایه گذاری پیروی کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 2 تير 1400ساعت 22:25  توسط شیما اصغری  بازدید 278